Min varukorg
Här var det tomt!

Kicka igång quizet. Det tar dig 5 min. Med hjälp av dina svar tar vi fram ett paket som passar dig

Gör Quizet
Här var det tomt!

Kicka igång quizet. Det tar dig 5 min. Med hjälp av dina svar tar vi fram ett paket som passar dig

Gör Quizet
The Kindly logotype.

Hjälp & FAQ

Prenumeration
Produkter
Order & Leverans
Policy

Prenumeration

Hur fungerar Kindly's prenumeration?

Med Kindly’s prenumeration kan du välja fritt vilka hälsokostprodukter du önskar ha samlat i ditt paket. En Kindly-box innehåller 4:a veckors doseringspåsar med ditt innehåll som förnyas var 4:e vecka automatiskt om du inte har pausat eller avbrutit din prenumeration. Du kan närsomhelst uppdatera ditt innehåll när dina behov ändras. Läs mer under “Kan jag göra förändringar i min prenumeration?”.

Hur pausar eller avslutar jag min prenumeration?

Du kan när som helst pausa eller säga upp din prenumeration, no worries! Detta ska ske minst två vardagar innan nästkommande leverans förnyas. Du pausar eller säger upp din prenumeration via Mina Sidor eller genom att kontakta vår kundtjänst via e-post på hello@gokindly.se.

Kindly förbehåller vidare sig rätten att utan föregående avisering säga upp ett avtal med omedelbar verkan om vi bedömer att en prenumerant bryter mot Villkoren.

Kan jag hoppa över min nästa leverans?

Ja, du kan hoppa över din nästa leverans genom att pausa din prenumeration inne på “mina sidor” eller kontakta oss på hello@gokindly.se eller via kundtjänst på vår chat online.

Kan jag göra ändringar i min prenumeration?

Du anpassar ditt paket precis som du vill ha det och kan ändra innehållet när dina behov förändras. Ditt innehåll kan du ändra inne i mina sidor eller kontakta oss på hello@gokindly.se. Du hittar information om din prenumeration på mina sidor.

Hur fungerar betalningen?

Betalningen sker via Kindlys samarbetspartner Klarna Bank AB (publ) (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) (”Klarna”). Genom Klarna erbjuds du betalningsalternativen kortbetalning, faktura, delbetalning samt direktbetalning genom din bank. Klarna kan komma att ta ut avgifter för betalningsalternativen men anger det i sådant fall i samband med köpet. Vid kortbetalning accepteras följande betalkort: Mastercard och Visa.

Vid betalning genom faktura eller delbetalning behöver du ange viss information om dig själv som används av Klarna för att kunna identifiera dig. Vilken information som du behöver ange för att uppnå identifiering kan variera mellan olika köptillfällen och kunder. Genom att lämna information i kassan godkänner du även Klarnas villkor.

Vid betalning genom faktura eller delbetalning tar Klarna en kreditupplysning men den påverkar inte din kreditvärdighet och är inte synlig för andra som begär kreditupplysning, t.ex. banker. När du har identifierats visar Klarna vilka alternativ som är tillgängliga för dig. Vid fakturabetalning gäller 14 dagars betalningstid.

Priser och beställning

Samtliga priser som anges på webbplatsen är i svenska kronor inklusive mervärdesskatt (moms). Särskilda avgifter kan tillkomma beroende på val av fraktmetod samt för fakturaupplägg, delbetalning samt för outlösta paket. Den totala kostnaden för din beställning beräknas automatiskt baserat på dina val och presenteras innan du slutför beställningen. Eventuella felaktigt angivna priser kan komma att korrigeras i samband med Kindlys bekräftelse av din beställning till din e-postadress.

Kindly strävar efter att informationen på webbplatsen alltid ska vara korrekt men reserverar sig för slutförsäljning samt eventuella bild- och skrivfel på webbplatsen såsom exempelvis fel i produktbeskrivning, felaktigt pris, felaktig rabattkod och felaktig information om lagerstatus. Kindly förbehåller sig vidare rätten att när som helst korrigera sådana fel och att ändra eller uppdatera informationen. All bildinformation ska ses som illustrationer och kan inte garanteras återge varans exakta utseende eller beskaffenhet.

Genom att slutföra en beställning accepterar du dessa villkor. Köpeavtal ingås först då din beställning bekräftats av Kindly via en e-postbekräftelse till den adress som du angett vid beställningen.

Hittade du inte ett svar på din fråga?
Kontakta oss så hjälper vi dig!

Hittade du inte ett svar på din fråga? Kontakta oss så hjälper vi dig!

Maila oss

Vi besvarar vanligtvis ditt mejl inom 2 arbetsdagar